Brugklaskamp dag 02

29-08-2024

We hebben een geweldige sportdag gehad, mede dankzij onze Sportcommissie. Het was even lopen, maar dan heb je ook wat! Het Bondsbestuur is langsgekomen en gaf een voorlichting over de functie van het Bondsbestuur, en het belang van de leerlingencommissies. Die spelen op dit kamp en de rest van het schooljaar een hele grote rol.

• De Zware Jongens hebben alle tenten opgezet en zorgen voor het onderhoud van het kamp.
  • De Cateringcommissie smeert ontbijt, lunch en bereidt het avondeten.
  • De Leerlingementoren begeleiden de brugklassen samen met hun mentor en zijn dus heel veel in de weer met de brugklassers.
  • De Sportcommissie organiseert alle sportieve activiteiten.
  • De Redactie legt alles vast op foto en film en schrijft stukjes voor de website, schoolkrant en jaarboek.

We hebben de dag afgesloten met een quiz gemaakt over weetjes over het VCL, onze kelen schor gezongen in de grote tent en Weerwolven & lasertag gespeeld in het donker. Het 's avonds redelijk snel stil in de tenten.

• BKK24 dag 02 - 01
  • BKK24 dag 02 - 02